Wyjaśnienia dotyczące rozliczenia energii cieplnej
Szanowni Państwo,
w odpowiedzi na liczne pytania SMB „Imielin” uprzejmie informuje, że niedopłata z tytułu rozliczenia kosztów energii cieplnej wynika z wielokrotnych (2020 r. – 2, 2021 r. – 3) podwyżek cen sprzedaży ciepła przez dostawcę, firmę Veolia Energia Warszawa S.A., zatwierdzonych przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. Stawki te są niezależne od Spółdzielni.
Dopłaty z tytułu rozliczenia zużycia energii cieplnej uzależnione są również od temperatury zewnętrznej w okresie grzewczym, parametrów czujnika temperatury zewnętrznej (tzw. „pogodynki”) i długości sezonu grzewczego. Dostarczenie indywidualnych rozliczeń wydłużyło się z powodu zmian organizacyjnych w Spółdzielni i czasu pandemii.
Za zaistniałą sytuację przepraszamy, a osoby dla których rozliczenie energii stanowi duże obciążenie finansowe, prosimy o złożenie pisma dotyczącego rozłożenia płatności, zostaną one uwzględnione.
W zakładce Dla mieszkańców/Rozliczenie energii cieplnej znajdziecie Państwo szczegółowe wyliczenia dotyczące konkretnych budynków, dostępne po zalogowaniu. Informacja została również zamieszczona na klatkach schodowych w Państwa budynkach. W razie dodatkowych pytań i wątpliwości prosimy o kontakt ze Spółdzielnią - najważniejsze numery zamieszczone są w zakładce Kontakt i w gablotach na klatkach schodowych.