Rada Nadzorcza Spółdzielni Mieszkaniowo-Budowlanej „Imielin” w Warszawie ogłasza konkurs na stanowisko Zastępcy Prezesa Zarządu do spraw eksploatacyjno-technicznych
SMB „Imielin”.

Miejsce pracy: Warszawa.

Forma zatrudnienia: umowa o pracę, pełen etat.

Kandydaci przystępujący do konkursu powinni spełniać następujące kryteria:

  1. pełna zdolność do czynności prawnych;
  2. wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: techniczne lub ekonomiczne;
  3. co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 5 lat w zakresie zarządzania nieruchomościami, w szczególności w zakresie remontów, eksploatacji, utrzymania i/lub konserwacji budynków, instalacji i infrastruktury technicznej;
  4. co najmniej 5 lat doświadczenia na stanowisku kierowniczym;
  5. bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz podległych zespołów i pracowników;
  6. znajomość zasad funkcjonowania spółdzielni mieszkaniowych, w szczególności znajomość ustawy prawo spółdzielcze, ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych. Ponadto znajomość prawa budowlanego i przepisów z nim związanych oraz przepisów BHP;
  7. umiejętność tworzenia i analizowania kosztorysów oraz rozliczeń;
  8. zdolność do szybkiego rozwiązywania problemów technicznych i reagowania na awarie;
  9. zdolności interpersonalne, w tym umiejętność obsługi klienta, prowadzenia negocjacji i mediacji;
  10. umiejętności analityczne i dobra znajomość obsługi komputera;
  11. Mile widziane:
    1. studia podyplomowe z zakresu zarządzania nieruchomościami lub licencja zarządcy nieruchomości,
    2. wysokie umiejętności komunikacyjne, w tym zdolność wyjaśniania mieszkańcom spraw technicznych i uzasadnienia decyzji finansowych,
    3. znajomość narzędzi do zarządzania projektami technicznymi,
    4. doświadczenie w pozyskiwaniu funduszy zewnętrznych,
    5. doświadczenie w realizacji innowacyjnych projektów, w szczególności w zakresie efektywności energetycznej;
    6. doświadczenie w pracy w organach spółdzielni mieszkaniowych lub wspólnot mieszkaniowych,
    7. znajomość problematyki prowadzenia działalności remontowej, planowania i przygotowania inwestycji.

Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest doręczenie do Spółdzielni (dalej: SMB „Imielin”) w terminie do dnia 17 stycznia 2025 roku pisemnego zgłoszenia na adres:

Spółdzielnia Mieszkaniowo-Budowlana „Imielin”

ulica Ernesta Malinowskiego 5

02-776 Warszawa

Termin zgłoszenia będzie poczytywany za spełniony, jeżeli przed jego upływem zgłoszenie wpłynie do SMB „Imielin”.

Zgłoszenia należy złożyć w zaklejonej kopercie w dopiskiem „Konkurs do Zarządu”. Zgłoszenie powinno zawierać pełne dane personalne kandydata, to jest imię lub imiona, nazwisko, numer PESEL, adres zamieszkania, numer telefonu oraz adres e-mail.

Do zgłoszenia powinny być dołączone:

  • kserokopie dokumentów potwierdzających spełnianie kryteriów określonych w pkt. 2-4, np. dyplomy, świadectwa pracy lub umowy o pracę, odpisy z KRS lub właściwej ewidencji działalności gospodarczej, listy referencyjne, zaświadczenia, itp.;
  • życiorys (CV) kandydata zawierający szczegółowe zestawienie jego dotychczasowej kariery zawodowej, wykształcenia oraz umiejętności dodatkowych;
  • list motywacyjny;
  • pisemne oświadczenia kandydata o:
  • pełnej zdolności do czynności prawnych;
  • zgodzie na przetwarzanie danych osobowych do potrzeb tego konkursu o następującej treści: „Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji prowadzonej przez Spółdzielnię Mieszkaniowo-Budowlaną „Imielin” w Warszawie na stanowisko Zastępcy Prezesa Zarządu do spraw eksploatacyjno-technicznych.”,
  • braku znanych przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku w zarządzie określonym w ogłoszeniu o konkursie,
  • nieprowadzeniu działalności konkurencyjnej w stosunku do Spółdzielni SMB „Imielin” lub jej zaprzestania w razie wyboru na stanowisko członka zarządu
  • tym, że nie jest przeciwko niemu prowadzone postępowanie przygotowawcze lub sądowe, względnie egzekucyjne związane z działalnością gospodarczą,
  • braku konfliktu interesów, w tym o braku pokrewieństwa lub powinowactwa z członkami Rady Nadzorczej,
  • braku pozostawania w znanym mu stosunku faktycznym lub prawnym rodzącym wątpliwości co do bezstronności wyboru,
  • zachowaniu w tajemnicy uzyskanych w toku konkursu niejawnych informacji o Spółdzielni.

Podczas rozmowy oceniana będzie także wiedza kandydata na temat SMB „Imielin” w zakresie, w jakim jest ona możliwa do uzyskania z publicznie dostępnych źródeł, w szczególności ze strony internetowej www.smbimielin.pl

Oświadczenia kandydata powinny być potwierdzone własnoręcznym podpisem. W przypadku złożenia kopii dokumentów, przedłożenie do wglądu oryginałów tych dokumentów może być wymagane na dalszym etapie konkursu.

Złożenie przez kandydata wymaganych dokumentów oznacza wyrażenie przez niego zgody na udział w konkursie oraz tryb i zasady jego przeprowadzenia.

Rada Nadzorcza zastrzega możliwość unieważnienia konkursu na każdym jego etapie i bez konieczności podania przyczyny unieważnienia.

Jednocześnie na podstawie art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów zawiadamia się, że w SMB ,,Imielin’’ wdrożono procedurę zgłoszeń wewnętrznych w rozumieniu tej ustawy.’’